Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2018

Αποκαρδιωτικός Παναιτωλικός, ήττα με κατεβασμένα χέρια στη Λάρισα...


Δεν έχει ελπίδα αυτός ο Παναιτωλικός για οτιδήποτε καλό και πρέπει να αλλάξουν πράγματα ΑΜΕΣΑ. Για ένα ακόμη παιχνίδι άνευρος, ανούσιος, χωρίς καθόλου δημιουργικότητα, ηττήθηκε από την Α.Ε.Λ με 1-0. Το μόνο που θύμιζε την ομάδα στο γήπεδο ήταν -επιτέλους- οι φανέλες...

Όταν δεν μπορείς να νικήσεις μία ομάδα που παίζει με τον κόσμο της να ρίχνει μολότοφ έξω από το γήπεδο σημαίνει ότι κάτι πάει φοβερά λάθος. Και στον Παναιτωλικό πρέπει αυτό να το καταλάβουν άμεσα, γιατί η ομάδα εκπέμπει εδώ και εβδομάδες "σήμα κινδύνου" αλλά δεν γίνεται τίποτα για να βελτιωθεί έστω και στο ελάχιστο η κατάσταση.

Μία αλλαγή από τον Τραϊανό Δέλλα συγκριτικά με τον αγώνα απέναντι στη Λαμία, με το Χαντάκια να παίρνει φανέλα βασικού έναντι του Άργκους. Κατά τα άλλα, Κυριακίδης στο τέρμα, Τσοκάνης, Μιχάι και Μαρινάκης συμπλήρωναν την άμυνα, Έρικσον και Πάουλο στον άξονα, ο Μάζουρεκ στο "10", Ντίαζ και Γουίλιαν στα άκρα, ενώ ο Μοράρ ήταν στην "κορυφή".


Με γκολ από τα αποδυτήρια ξεκίνησε το ματς. Στο 3', η άμυνα του Παναιτωλικού αδράνησε επανειλημμένως μετά από στημένη φάση, η μπάλα στρώθηκε στον Μιλοσάβλιεβιτς, εκείνος σούταρε και με κόντρα στον Χαντάκια, κατέληξε εν τέλει στα δίχτυα του Κυριακίδη. Στη συνέχεια του ημιχρόνου ο Παναιτωλικός είχε τον κατοχή, αλλά του έλειπε η τελική πάσα. Τα μακρινά σουτ των Μάζουρεκ, Μοράρ δεν ανησύχησαν τον αντίπαλο γκολκίπερ και ο χρόνος κύλησε χωρίς ιδιαίτερες "συγκινήσεις".

Στο 2ο ημίχρονο η εικόνα ήταν παρόμοια: η Α.Ε.Λ καλά κλεισμένη στο δικό της μισό και οι φιλοξενούμενοι απειλητικοί μόνο από μακρινή απόσταση, κυρίως με τον Πάουλο. Κορυφαία στιγμή για την ομάδα μας το σουτ του Μιχάι που "έβγαλε" ο κίπερ Κρίστινσον. Στο 61', μάλιστα, οι γηπεδούχοι έφτασαν μια ανάσα απο το 2-0, αλλά ο Ντέλετιτς αφού πέρασε τον Κυριακίδη αστόχησε προ κενής εστίας. Ο Δέλλας, από την άλλη, προσπάθησε να κάνει πιο επιθετική την ομάδα "γυρνώντας" το σύστημα σε 4-4-2 (με Μοράρ, Καμαρά στην επίθεση). Η αλλαγή αυτή δεν απέδωσε, αντίθετα, τόσο η είσοδος του Λουσέρο (που δε βοήθησε δημιουργικά), όσο και η οπισθοχώρηση του Έρικσον (ίσως του μοναδικού παίκτη που προσπαθούσε να παίξει την μπάλα μπροστά) σε θέση στόπερ, "χάρισαν" το χώρο της μεσαίας γραμμής στη Λάρισα. Η Α.Ε.Λ, έτσι, έφτασε στη νίκη χωρίς να απειληθεί μετά το 70'.

Απολύτως τίποτα. Δεν είναι η προσδοκώμενη εικόνα της ομάδας αυτή. Οι παίκτες περιφερόντουσαν άσκοπα στο γήπεδο, δείχνοντας ανήμποροι να παίξουν στοιχειώδες ποδόσφαιρο. Ομάδα χωρίς αρχή, μέση και τέλος.


  • Η αδυναμία δημιουργίας παιχνιδιού. Πάσες μεταξύ των τεσσάρων της άμυνας, με την ομάδα κομμένη στα δύο. Από τον άξονα και μπροστά δεν υπήρχε Παναιτωλικός.
  • Η αδράνεια της άμυνας, εξαιτίας της οποίας ήλθε το 1-0. Είναι ανεπίτρεπτο να μην μπορεί να φύγει η μπάλα από την περιοχή αποτελεσματικά σε ένα ακόμα παιχνίδι.
  • Ο Δέλλας. Οι αλλαγές του δε βοήθησαν καθόλου την ομάδα, αντιθέτως, της έδωσαν τη χαριστική βολή. Αντί να βλέπουμε βελτίωση όσο περνάνε οι αγωνιστικές, παρατηρείται η ίδια αγωνιστική εικόνα. Για ένα ακόμα ματς η καθίζηση ήταν ξεκάθαρη μετά το 70', ενώ είναι φανερό ότι λείπουν οι επιθετικοί αυτοματισμοί.  
  
Εκνευριστικός ο ρέφερι Κουτσιαύτης, σε ένα σχετικά εύκολο ματς διαιτητικά. Έδωσε πολλά εύκολα φάουλ στην ΑΕΛ, της χάρισε κίτρινες κάρτες  και δεν απέβαλε τον Ζίζιτς σε χτύπημα εκτός φάσης στον Καμαρά (έδωσε κίτρινη κάρτα, χωρίς λογική).

Δεν αξίζει κανένας ποδοσφαιριστής μας αυτόν τον τίτλο του MVP. Απαράδεκτη εικόνα από τον Παναιτωλικό για ένα ακόμη παιχνίδι, με την υπομονή των φιλάθλων να αρχίζει να εξαντλείται...

Οι τραγικές εμφανίσεις συνεχίστηκαν από τον "άοσμο" Παναιτωλικό. Η ομάδα έχει μόλις 5 βαθμούς σε 5 σχετικά "εύκολα" ματς. Η βαθμολογική συγκομιδή είναι απογοητευτική, αλλά ακόμα πιο απογοητευτική είναι η εικόνα που παρουσιάζουμε. Ο "Τίτορμος" έχει προβλήματα σε όλες τις γραμμές, κάνει παιδικά λάθη και είναι κακός μεσοεπιθετικά, καθώς οι αυτοματισμοί είναι ανύπαρκτοι. Η ομάδα χρειάζεται ένα γερό ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ, πριν βρεθεί σε δεινή και μη αναστρέψιμη θέση.








Για το φωτογραφικό υλικό ευχαριστούμε θερμά το Φωτογραφείο Δερβίσης.