Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2018

Νίκη με "εκτελεστή" Μοράρ


Πρώτη νίκη για τον Παναιτωλικό στη φετινή Σούπερλιγκ, με σκορ 2-1 απέναντι στο σκληροτράχηλο Ο.Φ.Η. Οι Αγρινιώτες δεν έπιασαν υψηλά στάνταρ απόδοσης, σε ένα ματς που κυριάρχησε το πάθος και οι σκληρές μονομαχίες, αλλά εν τέλει κατάφεραν να πάρουν το θετικό αποτέλεσμα. 
Πρωταγωνιστής της συνάντησης ο Ρουμάνος στράικερ,  Βλαντ Μοράρ που πέτυχε 2 τέρματα και "πήρε από το χέρι" τον Τίτορμο, οδηγώνοντας τον έστω και δύσκολα στο τρίποντο, επιτρέποντας στην ομάδα να πάει στη διακοπή με καθαρό μυαλό και ηρεμία.



Επέμεινε στο "αγαπημένο" του 4-1-4-1 ο Δέλλας. Κυρακίδης κάτω από τα δοκάρια, Μαρινάκης, Μιχάι, Άργκους, Τσοκάνης η αμυντική τετράδα και "6άρι" ο Έρικσον. Μπροστά του στον άξονα οι Ντίαζ, Μάζουρεκ και στα "φτερά" οι Μανά (αριστερά) και Γουίλιαν (δεξιά). Φουνταριστός ο Μοράρ.

Πολύ κακό απο πλευράς θεάματος το 1ο ημίχρονο. Οι δυο ομάδες επιδόθηκαν σε παιχνίδι τακτικής και αλληλοεξόντωσης. Στο 19' σημειώθηκε η 1η καλή στιγμή με ένα μακρινό σουτ του Μοράρ και στο 24' ο Ρουμάνος φορ του Παναιτωλικού "πήρε το όπλο του". Μετά απο εξαιρετική ενέργεια του Μαρινάκη, βρέθηκε σε θέση βολής και με άψογο πλασέ νίκησε τον γκολκίπερ Στρέζο. Ο αγώνας ηταν πολύ σκληρός, με τον ρέφερι να δείχνει συνολικά 7(!) κίτρινες κάρτες μέχρι τη λήξη του ημιχρόνου. Η τελευταία και ιδιαίτερα κρίσιμη φάση του πρώτου 45λέπτου έγινε στο 38', όταν ο Βουό είχε τετ-α-τετ με τον Κυριακίδη, τον προσπέρασε και "βούτηξε" για να κερδίσει το πέναλτι. Ο διαιτητής δεν ξεγελάστηκε και τον τιμώρησε με κίτρινη κάρτα για θέατρο.

Στο 2ο ημίχρονο ο Παναιτωλικός μπήκε δυνατά, απαλλαγμένος από το άγχος και βρισκόμενος μπροστά στο σκορ. Στο 47', μάλιστα, άγγιξε το 2-0, αλλά το σουτ του Τσοκάνη από πλεονεκτική θέση πέρασε μόλις άουτ. Ό,τι δεν κατάφερε ο Έλληνας μπακ, το πέτυχε ο Μοράρ στο 58ο λεπτό. Συγκεκριμένα, μετά την όμορφη εκτέλεση φάουλ του Έρικσον και την απόκρουση του Στρέζου, ο Ρουμάνος πήρε το "ριμπάουντ" διπλασιάζοντας τα τέρματα του Τίτορμου και του έδωσε ξεκάθαρο προβάδισμα για τη νίκη. Μετά το 2-0 η ομάδα μας οπισθοχώρησε αδικαιολόγητα, αφήνοντας την κατοχή στον Ο.Φ.Η. Οι Κρητικοί το εκμεταλλεύτηκαν, απειλώντας την εστία του Παναιτωλικού σε αρκετές περιπτώσεις. Αρχικά, στο 62' ο Μεγιάδο "έπιασε" ωραίο σουτ εκτός περιοχής με την μπάλα να φεύγει λίγο έξω. Ο Μανά στο 72' δεν κατάφερε να καθαρίσει το ματς, στέλνοντας την μπάλα άουτ από κοντά, ενώ στο 77ο λεπτό "μίλησε" η ικανότητα του Κυριακίδη, ο οποίος είπε διπλό "όχι" σε Ποτουρίδη και Ντίνα. Εξαιρετική ήταν η αντίδραση του και στο 87', όταν "έβγαλε" τη δύσκολη κεφαλιά του Αραβίδη. Τελικά ο Έλληνας πορτιέρο νικήθηκε από ένα συμπαίκτη του. Πιο αναλυτικά, ο Έρικσον προσπάθησε να διώξει τη διαγώνια επικίνδυνη μπαλιά του Κυριακίδη (του Ο.Φ.Η) αλλά "πέτυχε" αυτογκόλ αγχώνοντας ομάδα και κόσμο. Το παιχνίδι τελείωσε χωρίς αλλή καλή στιγμή και οι Αγρινιώτες έφυγαν ανακουφισμένοι και χαρούμενοι για την 1η νίκη της ομάδας τους στο φετινό πρωτάθλημα.

Οι αλλαγές που επέλεξε να κάνει ο Δέλλας ήταν οι Λιάβας αντί του Γουίλιαν στο 66', Ρότσα αντί του Μανά στο 81' και Χαντάκιας αντί του Μάζουρεκ στο 86'. Ο "Βενιαμίν" του Παναιτωλικού έκανε κάποια λάθη στην αρχή, αλλά στη συνέχεια προσαρμόστηκε στις συνθήκες του αγώνα και βοήθησε κυρίως ανασταλτικά. Ρότσα και Χαντάκιας αγωνίστηκαν ελάχιστα, συμβάλλοντας κυρίως ανασταλτικά.

  • Ο Μοράρ. Εκτέλεσε "ψυχρά" τον ΟΦΗ με 2 εξαιρετικά τελειώματα. Έκανε ό,τι πρέπει να κάνει ένα κλασσικό φορ.
  • Ο Μαρινάκης. Εκπληκτική η επέλαση του από τα δεξιά, καθώς και η ασίστ στο 1ο γκολ της ομάδας μας. Επίσης ήταν πολύ καλός ανασταλτικά με σωστές αμυντικές ενέργειες και τοποθετήσεις.
  • Η αμυντική λειτουργία μέχρι το 70'. Ο Παναιτωλικός κινδύνεψε ελάχιστα μέχρι εκείνο το σημείο, βγάζοντας "εκτός παιχνιδιού" το δυνατό "χαρτί" του ΟΦΗ, τον Νέιρα.
  • Η Θύρα 6. Ευρηματικό το πανό που κάλυψε τη θύρα των οργανωμένων στην αρχή του αγώνα (φώτο πιο κάτω), καταπληκτική η στήριξη που προσέφεραν στην ομάδα με το 90λεπτο τραγούδι τους. Ένα μεγάλο μπράβο στους Warriors.

  • Η αγωνιστική καθίζηση μετά το 2-0. Πραγματικά εντελώς αδικαιολόγητη η οπισθοχώρηση του Παναιτωλικού. Οι παίκτες μας δεν κρατούσαν καθόλου μπάλα, κλείστηκαν στο μισό γήπεδο κι έδωσαν τη δυνατότητα στον Ο.Φ.Η να γίνει απειλητικός. Πρέπει να υπάρξει βελτίωση στον τομέα της διαχείρησης από τον Τραϊανό Δέλλα. 
  • Ο Μάζουρεκ. Μέτρια εμφάνιση σε ένα ακόμη παιχνίδι. Δεν ήταν καθόλου δημιουργικός και δε βοήθησε στην επιθετική ανάπτυξη της ομάδας. Είμαστε σίγουροι πως αυτός δεν είναι ο "κανονικός" Μάζουρεκ. Περιμένουμε να δείξει ένα βελτιωμένο πρόσωπο μετά την επερχόμενη διακοπή του πρωταθλήματος.

Δύσκολο παιχνίδι για τον ρέφερι Γρατσάνη. Πολλές οι σκληρές φάσεις, τις οποίες τιμώρησε από την αρχή, "κιτρινίζοντας" συνολικά 13 παίκτες. Η πιο δύσκολη στιγμή γι' αυτόν σημειώθηκε στο 38', σε μια φάση που οι Κρητικοί διαμαρτυρήθηκαν για πέναλτι του Κυριακίδη πάνω στον Βουό. Το ριπλέι όμως δικαιώνει τον "άρχοντα" της αναμέτρησης, ο οποίος ορθώς τιμώρησε με κίτρινη κάρτα τον φορ του ΟΦΗ για θέατρο. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Βουό δε διαμαρτυρήθηκε καν, αποδεχόμενος ουσιαστικά ότι "βούτηξε" για να εκβιάσει το πέναλτι. Συμπερασματικά, αρκετά καλή η διαιτησία του Γρατσάνη.

Δε θα μπορούσε να είναι άλλος από τον Βλαντ "Παλουκωτή" Μοράρ. Ο Ρουμάνος οδήγησε τον Παναιτωλικό στη νίκη, κινούμενος εξαιρετικά στη μεγάλη περιοχή και "εκτελώντας" δις τον Στρέζο. Δείχνει ζεστός από την προηγούμενη καλή σεζόν που έκανε και φαίνεται πως έχει προσαρμοστεί απόλυτα στο Αγρίνιο.  Όλοι περιμένουμε ανάλογες εμφανίσεις με πολλά γκολ και στη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Ο Παναιτωλικός αγχώθηκε αλλά τελικά κατάφερε να πάρει το πρώτο τρίποντο στο "κλουβί". Η ομάδα διαθέτει ποιοτικούς παίκτες όπως οι Μοράρ, Έρικσον, Ντίαζ, αλλά πρέπει να βελτιωθεί συνολικά για να παρουσιάσει καλύτερο ποδόσφαιρο. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή του πρωταθλήματος. Κρατάμε, λοιπόν, τους 3 βαθμούς, κι αναμένουμε αγωνιστική βελτίωση, τόσο με την ενσωμάτωση των 2 νέων αποκτημάτων (Λουσέρο, Καμαρά), όσο και με τη "δουλειά" που μπορεί να γίνει από το Δέλλα κατά την επερχόμενη διακοπή της Σούπερλιγκ. 








Για το φωτογραφικό υλικό ευχαριστούμε θερμά το Φωτογραφείο Δερβίσης.