Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2019

Δε «σηκώνει» κεφάλι με τίποτα...


Ούτε απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης κατόρθωσε να πανηγυρίσει το πρώτο του «τρίποντο» ο Παναιτωλικός, καθώς έμεινε ισόπαλος με την ομάδα της Αρκαδίας. Το τελικό 1-1 εντείνει το κλίμα αβεβαιότητας και ανασφάλειας στην ομάδα, που παραμένει σε πολύ χαμηλά... βαθμολογικά επίπεδα. Προηγήθηκε η ομάδα του Χάβου με τον Μαρσιάλ, ισοφάρισε με πέναλτι του Μπαράλες ο Αστέρας σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από κακό ρυθμό και πολλά φάουλ στην επανάληψη...



Με το γνώριμο 4-2-3-1 παρατάχθηκε ο Παναιτωλικός σήμερα από το Μάκη Χάβο. Αλλαγές ωστόσο στα πρόσωπα υπήρχαν. Γιαννακόπουλος στα γκολπόστ, με τη σταθερή τετράδα της άμυνας (Λουσέρο, Γιοβάνοβιτς, Μαρσιαλ, Σανιά) μπροστά του. Ταχάρ και Σιέστεντ στον άξονα, με τον Μιμίτο σε ρόλου δεκαριού. Ο Ντάλσιο στα δεξιά της επίθεσης ενώ ο Ντίαζ κατέλαβε θέση στα δεξιά. Ο Άντμιρ Μπαΐροβιτς, λόγω και του αποκλεισμού του Μοράρ από την αποστολή, ξεκίνησε ως βασικός στην επίθεση.

Στο ξεκίνημα του αγώνα ο Παναιτωλικός μπήκε δυνατά και προσπάθησε να επιβάλλει από το ξεκίνημα το ρυθμό του, παίζοντας με γρήγορες και σίγουρες μεταβιβάσεις. Μόλις στο 3', σε φάση που ξεκίνησε από τα αριστερά και τον Χόρχε Ντίαζ, ο Μπαΐροβιτς θα σπάσει τη μπάλα για τον Ντάλσιο, το πλασέ του οποίου ανέκοψε σωτήρια η άμυνα του Αστέρα. Μέσα στο πρώτο τέταρτο του αγώνα ο Παναιτωλικός είχε την απόλυτη κυριαρχία και παρά την έντονη βροχή έπαιζε στρωτό ποδόσφαιρο, έχοντας κερδίσει 4 κόρνερ. Στο 14' από ένα τέτοιο ο Σιέστεντ θα πάρει την πρώτη κεφαλιά, ο Ντίαζ την δεύτερη, αλλά η μπάλα θα ανακοπεί εκ νέου από σώμα αμυνόμενου του Αστέρα. Το νέο χτύπημα κόρνερ του Λουσέρο θα πάει «συστημένο» στο κεφάλι του Μαρσιάλ, που πήρε... «παραμάζωμα» όποιον βρέθηκε στο διάβα του κάνοντας το 1-0. Ο Αστέρας αναγκάστηκε να βγει μπροστά και να αναζητήσει την ισοφάριση, παίρνοντας την κατοχή της μπάλας και την πρωτοβουλία των κινήσεων, δυσκολευόμενος όμως να βρει διόδους προς την περιοχή του Γιαννακόπουλου. Μέχρι το ημίωρο δεν υπήρξε κάποια ουσιαστική ευκαιρία, ώσπου στο 37', γύρισμα προς τον Καπίγια από τα αριστερά θα υποδειχθεί πέναλτι υπέρ του Αστέρα. Ο Μαρσιάλ έχει βρει με το τάκλιν του τον παίκτη των Αρκάδων, με τον διαιτητή Παπαδόπουλο να καταφεύγει στο VAR. Μετά από αρκετές διαβουλεύσεις, κι αφού συμβουλεύτηκε και ο ίδιος την οθόνη, υπέδειξε την εσχάτη των ποινών. Την εκτέλεση μετουσίωσε σε γκολ ο Μπαράλες, κάνοντας το 1-1. Στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους, ο Ντάλσιο είχε την ευκαιρία να βάλει τον Παναιτωλικό εκ νέου μπροστά στο σκορ, μετά από ωραία σέντρα του Λουσέρο, αλλά το τελείωμά του απομάκρυνε σε κόρνερ ο Παπαδόπουλος. Η ανάπαυλα βρήκε τις ομάδες ισόπαλες και τους ανθρώπους του Παναιτωλικού να διαμαρτύρονται έντονα στον διαιτητή της αναμέτρησης, ενώ κατευθυνόταν προς τα αποδυτήρια...

Η έναρξη του δεύτερου ημιχρόνου ήταν εκ διαμέτρου αντίθετη. Ο Παναιτωλικός δεν ενέπνεε σιγουριά και τα φάουλ υποδεικνυόντουσαν... «βροχή» από τον ρέφερι Παπαδόπουλου υπέρ των παικτών του Αστέρα. Ο Μάκης Χάβος σε μία φάση που το πλάγιο υπέρ του Παναιτωλικού εν τέλει δόθηκε... φάουλ για τους φιλοξενούμενους «ξέσπασε», αντικρίζοντας την κίτρινη κάρτα. Αυτή ήταν η εικόνα όλου του υπόλοιπου αγώνα... Συνεχόμενα φάουλ, απανωτές κάρτες, με το διαιτητή να έχει καταστρέψει το ρυθμό του παιχνιδιού και τον Παναιτωλικό να «πνίγεται» στο άγχος του. Ούτε οι αλλαγές του Χάβου μπόρεσαν να αντιστρέψουν τα δεδομένα, με τον Αστέρα να κατορθώνει εν τέλει να παίρνει ένα άκρως επαγγελματικό... βαθμό, δίχως να δημιουργήσει ουσιαστικά σοβαρή απειλή.


  • Το πρώτο τέταρτο του Παναιτωλικού στον αγώνα. Αγνώριστη η εικόνα της ομάδας του Χάβου. Γρήγορες μεταβιβάσεις, γεμάτες σιγουριά, ωραίο πρέσινγκ, το οποίο συνεχίστηκε βέβαια, και ουσιαστικές προσπάθειες ώστε να μπει η μπάλα στην περιοχή του Αστέρα. Το «κερασάκι» ήταν το γκολ του Μαρσιάλ στο 16'.
  • Πολύ καλή για μία ακόμη φορά η παρουσία του Λουσέρο στο αριστερό άκρο της άμυνας. Δραστήριος ο Ντίαζ, στο ύψος τους οι Σιέστεντ και Ταχάρ. Βελτιωμένη εμφανώς και η εικόνα του Γιοβάνοβιτς, ενώ φιλότιμος για ένα ακόμη παιχνίδι ήταν ο Μπαΐροβιτς.
  • Η παρουσία της Θύρας 6, που δε σταμάτησε λεπτό να φωνάζει και να υποστηρίζει την ομάδα.

  • Σε τρίτο πέναλτι μέσα σε δύο αγώνες υποπέφτει ο Παναιτωλικός και φυσικά αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Τέτοια λάθη κοστίζουν στην ομάδα βαθμούς.
  • Νωχελική η παρουσία του Ντάλσιο στο αγώνα και κυρίως στο πρώτο ημίχρονο. Είχε αρκετά λάθη, ενώ πήγαινε «φοβικά» στη μπάλα. Απώλεσε μάλιστα και μεγάλη ευκαιρία, που θα μπορούσε να δώσει εκ νέου το προβάδισμα στον Παναιτωλικό.
  • Το δεύτερο ημίχρονο, συνολικά. Κακός ρυθμός, πολλά φάουλ, κάρτες, γκρίνια και πολλές διαμαρτυρίες.

Η διαιτησία του κυρίου Παπαδόπουλου σηκώνει κουβέντα. Για μία ακόμη φορά καταλογίζεται πέναλτι κατά του Παναιτωλικού, ωστόσο, η... επίμονη χρήση του VAR κατά της ομάδας μας είναι αυτή που έχει ξεσηκώσει την όλη «θύελλα». Ως προς το πέναλτι του Μαρσιάλ, το τάκλιν στον παίκτη του Αστέρα γίνεται ενώ η μπάλα βρίσκεται ακόμη εντός αγωνιστικού χώρου. Το πέναλτι δίνεται ορθώς. Τα σφυρίγματα υπέρ του Αστέρα, ωστόσο, δινόντουσαν με μεγάλη ευκολία, όπως και οι κάρτες για τους παίκτες του Παναιτωλικού αντίστοιχα. Ιδίως στο δεύτερο ημίχρονο ο ρέφερι «έχασε» εντελώς τον αγώνα, με τα φάουλ να υποδεικνύονται ακατάπαυστα...


Με διαφορά ο καλύτερος παίκτης του γηπέδου για τον Παναιτωλικό σήμερα ήταν ο Μιμίτο. Εξαιρετική παρουσία δημιουργικά, βρισκόταν παντού στο γήπεδο, μοίραζε, έτρεχε, έκοβε. Φορά με τη φορά παρουσιάζεται όλο και πιο βελτιωμένος. 


Ο Παναιτωλικός σήμερα έπρεπε να νικήσει. Τόσο απλά, τόσο καθαρά. Για μία ακόμη φορά δε το έκανε και η πραγματικότητα αγώνα με τον αγώνα γίνεται όλο και πιο «σκληρή». Η εξαιρετική εικόνα του Παναιτωλικού είχε διάρκεια μόνο μισής ώρας. Μετά το 1-0 ο Παναιτωλικός «έκατσε» και δέχθηκε την ισοφάριση δίχως όμως να δεχθεί φάση . Η φάση του πέναλτι «τραβάει» μεγάλη κουβέντα, αλλά η ουσία είναι ο το τρίποντο δεν ήρθε ούτε τώρα και τα πράγματα όσο η συγκομιδή δεν αυξάνεται γίνονται δυσκολότερα. Ο κακός ρυθμός του αγώνα στην επανάληψη εξυπηρέτησε τους Αρκάδες και κάπως έτσι η κρίση... συνεχίζεται.


 Για το φωτογραφικό υλικό ευχαριστούμε θερμά το Φωτογραφείο Δερβίσης.